V zadnjih treh mesecih preteklega leta so uporabniki največkrat potrebovali zagotovila ter informacije. Potem so enostavno preko aplikacij za klepet s slovenskimi zdravniki preverjali simptome. Pogosto pa so potrebovali tudi obrazložitev izvidov in farmakološki nasvet.
Daleč največ vprašanj se je nanašalo na področje splošne medicine, veliko na področji dermatologije in pediatrije, v manjšem, a nezanemarljivem delu pa tudi na področji ginekologije in kardiologije.
Še posebej v času epidemije COVID-19 se je storitev Abi izkazala za izjemno priročno. Z njo si namreč prihranimo marsikateri obisk zdravnika za vprašanja, ki ne zahtevajo kliničnega pregleda. Navsezadnje pa se je veliko vprašanj pojavilo tudi zaradi virusa samega. Kar 15,4 odstotkov vprašanj, ki so jih naši uporabniki s pomočjo Abi v zadnjih treh mesecih preteklega leta postavili slovenskim zdravnikom, je bilo povezanih s koronavirusom.
”Več kot 15 odstotkov vprašanj v zadnjih treh mesecih preteklega leta je bilo povezanih s koronavirusom.
podatek iz statistike o uporabi storitve Abi - tretje četrtletje 2021