Skip to main content

Kaj kot član storim, ko dobim diagnozo težje bolezni?

Ob soočenju s težjo boleznijo se pojavijo številni dvomi. Takoj nas pokličite in skupaj jih bomo poskušali kar najhitreje odpraviti. 

Pozorno preberite navodilo za uveljavljanje zahtevka za koriščenje drugega ekspertnega zdravniškega mnenja in zdravljenja v tujini (Critical Advantage). 

080 88 12

1

Pokličite nas

To je prvi korak. Naš zdravnik primarij v Sloveniji bo pregledal vašo zdravstveno dokumentacijo, izvide in simptome in skupaj se bosta v telefonskem pogovoru odločila, ali so potrebne še kakšne dodatne preiskave. Tako zagotovimo, da boste drugo ekspertno zdravniško mnenje enega od vrhunskih svetovnih specialistov kar najbolje izkoristili. Ta postopek imenujemo medicinski sprejem. Asistent vam bo hkrati razložil vse o začetku postopka drugega ekspertnega zdravniškega mnenja. Ta je bistven za potrditev vaše diagnoze in za nadaljnja priporočila glede najprimernejšega zdravljenja.

2

Rešimo vas dvomov

Second Expert Medical Opinion: zberemo vaše razpoložljive in ustrezne zdravstvene podatke, kot so diagnoza, zdravstvena anamneza in izvidi. Nato z družbo Further izberemo najprimernejšega strokovnjaka, ki bo s podrobnim poročilom potrdil vašo diagnozo in priporočil najprimernejše zdravljenje. Posredujemo vam prevedeno poročilo zdravnika specialista, ki ga morate natančno preučiti. Skupaj se odločimo, ali je potrebno tudi zdravljenje v tujini (v primeru težjih bolezni, ki so vključena v kritje zdravljenja v tujini).

3

Ponudimo vam rešitve

Če se skladno s priporočili zdravnika specialista odločite za zdravljenje v tujini, družba Further z uporabo podatkovnih analiz poišče najprimernejšo bolnišnico/zdravstveno ustanovo in pomaga izbrati najprimernejšo možnost. Naročili vas bomo pri zdravnikih in poskrbeli za sprejem v bolnišnico. Uredili bomo vse potrebno za potovanje (npr. letalske vozovnice in nastanitev). Za vas in za spremljevalca po vaši izbiri. Pričakal pa vas bo tudi prevajalec, ki vam bo v pomoč pri pogovoru z zdravstvenim osebjem.

4

Zanesite se na svojega asistenta

Vselej bomo ob vas, pripravljeni na vaša vprašanja. Ko nas boste potrebovali, vam bomo pomagali z vsemi pojasnili, med celotnim postopkom pa vam bomo posredovali vse potrebne informacije. Vi se morate namreč osredotočiti na zdravljenje in na okrevanje.