HITRA ODZIVNOST PRIJAZNOST VSEH SODELUJOČIH KONKRETNA POMOČ PRI REŠEVANJU ZDRAVSTVENE TEŽAVE ZAVZETOST RAZUMLJIVO IN PREGLEDNO HITER IN KONKRETEN NASVET GLEDE ZDRAVSTVENE TEŽAVE KORISTNO ZA NADALJNO OBRAVNAVO ZDRAVSTVENE TEŽAVE POTRDITEV DIAGNOZE SLOVENSKI ZDRAVNIKI UPOŠTEVALI PREDLOGE SPECIALISTA

Spoštovani člani!

Vaše zadovoljstvo z našimi storitvami je naš najpomembnejši rezultat in v prvi polovici leta smo slednje zopet pozorno spremljali. Veseli nas, da so naši člani, ki smo jim v prvem polletju pridobili drugo ekspertno zdravniško mnenje, za storitev podali povprečno oceno 9,33. Naš zdravnik primarij v Sloveniji najprej pregleda vašo zdravstveno dokumentacijo, izvide in simptome. Tako zagotovimo, da drugo ekspertno zdravniško mnenje enega od vrhunskih svetovnih specialistov kar najbolje izkoristite. Za ta postopek, ki ga imenujemo medicinski sprejem, smo prejeli povprečno oceno 9,38. Za poročilo drugega ekspertnega zdravniškega mnenja pa 9,27 in v obeh primerih nihče ni podal ocene, nižje od sedem.

Kako zadovoljni so bili naši člani?

Medicinski sprejem

94%

Drugo ekspertno zdravniško mnenje

93%

Kakšnih starosti so bili člani?

< 20

21 - 30

31 - 40

41 - 50

51 - 60

60 <

Najpogosteje so pohvalili odzivnost, hitrost in konkretnost asistenčnega centra pri reševanju težav. Pa nato prijaznost, zavzetost in uporabnost nasvetov našega zdravnika v Sloveniji. Pri prejemu drugega ekspertnega zdravniškega mnenja poudarjajo koristnost pri nadaljnem reševanju zdravstvene težave, razumljivost in dejstvo, da so zdravniki v Sloveniji upoštevali predloge specialista. Zabeležili smo, da se bodo v primeru ponovnih zdravstvenih težav spet obrnili na nas in dobro izkušnjo delili z bližnjimi. Največ primerov smo obravnavali iz področij ortopedije, onkologije in nevrologije. Podatki so v nasprotju s prepričanjem, da mlajši ne potrebujejo naših storitev – kar 31 odstotkov je bilo mlajših od 40, deset odstotkov pa mlajših od 20. Več je bilo sicer obravnavanih žensk – 57 odstotkov.

Najpogostejša področja diagnostike

Ortopedija

Onkologija

Nevrologija

Gastroenterologija

Kardiovaskularne bolezni

Zadovoljni tudi z Abi

Naši člani so preko aplikacij za klepet z uporabo storitve Abi slovenskim zdravnikom v letošnjem letu podali že 4.341 vprašanj s povprečno oceno zadovoljstva 4,6 (od 5). Pomemben dejavnik pri tem pa je bil bržkone hiter odzivni čas, saj so zdravniki odgovor povprečno podali v manj kot treh minutah. Pa tudi dejstvo, da je komunikacija anonimna in lahko tako vključuje fotografije izvidov ali sprememb na delih telesa.

Najpogosteje uporabniki s pomočjo Abi preverjajo simptome, iščejo zagotovila in informacije, farmakološke nasvete ter razlagov izvidov. Največ vprašanj pa je bilo iz področij splošne medicine (63 odstotkov), dermatologije (21 odstotkov) in pediatrije (12 odstotkov). Vprašanje lahko namreč postavite za kogarkoli iz vaše družine, tudi otroke, ki niso člani Dr Best.

Odslej pod novo blagovno znamko – Dr Best

Leto 2021 je nedvomno čas za sveže začetke. Tako tudi mi odslej storitve ponujamo pod okriljem nove blagovne znamke. Dr Best na kratko ponuja odgovore na vsakodnevna zdravstvena vprašanja in rešitve za najtežje zdravstvene izzive. Tudi v odličnih zdravstvenih sistemih namreč včasih zmanjka možnosti za posameznika. Gre predvsem za novo vodilo, ki nas še močneje zavezuje k poslanstvu. Storitve, zaradi katerih ste se nam pridružili, pa za vas ostajajo nespremenjene.

Celotni prenos zavarovalnega portfelja neživljenjskih zavarovanj na Further Underwriting International, S.L.U.

Želimo vam lep dan,

Mag. Evgen Likl,
Direktor

Eureko, d.o.o.
Leskoškova 9E
1000 Ljubljana